Уношење података о уговорима на Порталу јавних набавки
Датум: 14. фебруар 2024. године
Време и место: од 10 дo 12.30 часова путем веб линка (MS Teams)
Наручиоци у поступцима јавних набавки ће бити у прилици да се информишу о начину уношења података о уговорима на Порталу јавних набавки, на основу нове законске обавезе да воде евиденцију о уговорима и изменама уговора на Порталу јавних набавки, који је прописан Законом о изменама и допунама Закона о јавним набавкама и Правилником о начину објављивања и врсти података о уговорима и изменама уговора које наручиоци објављују на Порталу јавних набавки, који је у примени од 1. јануара 2024. године. Обуку изводе и дају одговоре на питања представници Канцеларије за јавне набавке.
Због огромног интересовања, молимо све заинтересоване да пошаљу унапред припремљена питања на адресу: efektivnenabavke@naled.rs како би представници Канцеларије за јавне набавке успели да дају одговоре на што више питања.
Обука се реализује у оквиру пројекта „Јавне набавке и добро управљање за већу конкурентност“ који подржава Шведска агенција за међународни развој и сарадњу (Сида) и бесплатна је за наручиоце у поступцима јавних набавки.
Сви заинтересовани треба да се региструју на платформи преко линка https://events.teams.microsoft.com/event/ae8bb24a-b0b4-408c-a8ac-42077f2646b3@9ebfc6a1-9dcb-490c-a4d4-28e2766f3b08
НАПОМЕНА: На истом линку можете пратити вебинар.
Контакт за све додатне информације: efektivnenabavke@naled.rs